Namaste

Namaste

vineri, 1 august 2014

CARTEA VIETII,LEGEA IUBIRII



Fiecare viata este un roman ,o carte pe care o scriem fara incetare,pagina cu pagina.Noi suntem autorul acestei carti ,noi si personajul principal,noi cei care corectam si editam.Nimeni nu poate sa ne scrie propria carte ,nimeni nu poate modifica nimic din ceea ce am scris.Dar cum scriem aceasta carte,care sunt limiteler actiunilor,ce legi guverneaza viata personajului principal?Cine ii poate spune''pana aici''?Nimeni...Traind in universul liberului arbitru,nu avem nici o limita decat cerul,nici o opreliste decat propria noastra vointa.Cum folosim insa aceasta libertate de alege pe care Creatorul ne-a dat-o de la inceput?Intr-o lume 3 d ca aceasta in care  traim ,legea liberului arbitru a fost folosita sa incalce in picioare libertatea celorlalti si i-a obligat pe toti sa isi cedeze libertatea de a trai asa cum doresc,de a scrie singuri si neangraditi in  cartea vietii lor.Traind asa incorsetati in inchisoarea celor care au facut ce au vrut,oamenii au uitat ca ei isi scriu propriul rol si de milenii joaca in piesa scrisa de altii,care au abuzat de legea Creatorului si au interpretat-o cum au vrut ei.Ei au stiut sa foloseasca spre binele lor stramt aceasta lege fara sa fie opriti de nimic.Au incalcat insasi esenta Creatiei ,suportul a tot ceea ce fiinteaza,legea IUBIRII.Daca ar fi tinut seama de ea,ar fi stiut ca libertatea oricarei fiinte se sfarseste unde incepe libertatea celorlati.Au folosit doar o parte a legii,ducand la
dezechilibre majore,pentru ca legea iubirii a fost menita sa echilibreze legea liberului arbitru.Cum aducem in echilibru cele doua mari legi ale Universului?Folosind pentru a scrie in  cartea vietile noastre legea liberului arbitru incununata de iubirea fara de sfarsit pentru fiecare fiinta.Numai asa putem contracara actiunea nociva a celor care nu au decat un singur lucru in minte si care nu tin seama decat de libertatea lor proprie,transformand omenirea intr-o turma supusa care behaia la unison.E timpul sa ne luam in maini libertatea de a fi IUBIRE si nimic altceva.E timpul omenire ,sa aplici cea ce stii mai bine..iubirea neconditionata.

Namaste!
L.NADA

In fiecare seara la ora 21:00 va astept la meditatii

2 comentarii:

  1. Namaste Lady Nada,
    Am visat că Isus ne spunea că foarte putini au obținut un procentaj bun , Hilarion obținuse procentul cel mai mare,180 puncte după care am văzut poza a doua fete blonde și toată atenția s-a canalizat pe 5 verighete care erau așezate una lângă alta și ne spunea că nu contează cum arată și forma și cum priveam spre verighete una dintre ele era simpla,perfect rotunda, celelalte fiind mai turtite și galbene și ne intreba a cui este verigheta simplă pt că era câștigătoare și mă gândeam că era a mea și că mai am una acasă la fel care era a soțului și că puteam să o aduc și pe aceea, după care m-am trezit, am mai visat o femeie satena cu ochii albaștrii care îmi ținea mâinile în ale ei și îmi transmiterea iubire,mi-a zis că o cheamă Maria, celalalt nume nu l-am reținut. Mulțumesc pentru răspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Namaste Ana- Maria

      Sunt Lady Akasha

      Va rog nu ii mai scrieti Nadei vise pe blog pentru ca ea in corpul nou nu are capacitatea sa va raspunda.Visele le scrieti la mine pe blog,doar eu pot sa va raspund la ele

      Visul tau arata ca sa dat un examen ,si dupa cum vezi nu ati luat prea multi procentajul cerut...verigheta inseamna legatura de suflet.

      Ștergere